SAP Support

Løbende ad hoc3-level SAP-support

Vi tilbyder også løbende 1. og 2. level support ved vores near-shore ressourcer

Selvom kunderne ofte har interne SAP specialister, kan der være behov for at vende en kompliceret problemstilling eller at få bekræftet, at en påtænkt løsning er den bedste.

Vi tilbyder vores supportservice til alle vores kunder uden nogle faste omkostninger og tager udelukkende betaling for anvendt tid.

Vision Management har udviklet et ISO certificeret supportsystem, hvor vi modtager opgaverne fra vores kunder per mail eller telefon.

Kunden bliver kontaktet af den rette løsningsarkitekt og modtager et estimat på opgaven. Når estimatet er godkendt, løser konsulenten opgaver enten on-site eller remote.

Er der behov for løbende 1. og 2. level support, kan vi tilbyde remote-support i samarbejde med vores bulgarske partnere, der råder over dygtige applikations og tekniske konsulenter inden for alle vores ekspertområder, som bl.a. omfatter:

Finans (FI)

Controlling (CO)

Treasury (TR)

Rejsestyring (TRV)

Projekt Styring (PS)

Produktion (PP)

Logistik (MM-LES)

ABAP

Basis

Sikkerhed og Autorisationer (BC-SEC)

Business Intelligence (BW-BO)

Integration (PO-PI)