
SAP Support
Løbende ad hoc3-level SAP support
Vi tilbyder også løbende 1. og 2. level SAP support ved vores near-shore ressourcer
Selvom kunderne ofte har interne SAP specialister, kan der være behov for at vende en kompliceret problemstilling eller at få bekræftet, at en påtænkt løsning er den bedste.
Vi tilbyder vores supportservice til alle vores kunder uden nogle faste omkostninger og tager udelukkende betaling for anvendt tid.
Vision Management har udviklet et ISO certificeret supportsystem, hvor vi modtager opgaverne fra vores kunder per mail eller telefon.
Kunden bliver kontaktet af den rette løsningsarkitekt og modtager et estimat på opgaven. Når estimatet er godkendt, løser konsulenten opgaver enten on-site eller remote.
Er der behov for løbende 1. og 2. level support, kan vi tilbyde remote-support i samarbejde med vores bulgarske partnere, der råder over dygtige applikations og tekniske konsulenter inden for alle vores ekspertområder, som bl.a. omfatter:
Finans (FI)
Controlling (CO)
Treasury (TR)
Rejsestyring (TRV)
Projekt Styring (PS)
Produktion (PP)
Logistik (MM-LES)
ABAP
Basis
Sikkerhed og Autorisationer (BC-SEC)
Business Intelligence (BW-BO)
Integration (PO-PI)


